the shirt stood still!

Updated on May 26, 2009
the shirt stood still!
10213681025 6238190768 1957503735 6701333098 9687738116
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
12 votes
Comment_link
23 comments
Fav_link
1 favorite
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
kooffy7 's Thoughts:

haha.. isnt my title too funny?? lol

haha.. isnt my title too funny?? loltoo much change just for one day… but, the shirt remained! haha… i just love the details and structure of this top… dont you? :)

haha.. isnt my title too funny?? loltoo much change just for one day… but, the shirt remained! haha… i just love the details and structure of this top… dont you? :)so i wore the highwaist jumpsuit with the shirt and heels for mass… then changed to jeans before lunch out with my family… and finally changed into flats to go shopping with the boy… :D

haha.. isnt my title too funny?? loltoo much change just for one day… but, the shirt remained! haha… i just love the details and structure of this top… dont you? :)so i wore the highwaist jumpsuit with the shirt and heels for mass… then changed to jeans before lunch out with my family… and finally changed into flats to go shopping with the boy… :D- i kind of missed posting here… too busy to do so.. but i will make it up… :)
- and btw, i will add my dose of summer activities photo on my next post.. i dont have them with me now…

haha.. isnt my title too funny?? loltoo much change just for one day… but, the shirt remained! haha… i just love the details and structure of this top… dont you? :)so i wore the highwaist jumpsuit with the shirt and heels for mass… then changed to jeans before lunch out with my family… and finally changed into flats to go shopping with the boy… :D- i kind of missed posting here… too busy to do so.. but i will make it up… :)
- and btw, i will add my dose of summer activities photo on my next post.. i dont have them with me now…on me:
-red striped shirt from zara
-black jeans from topshop
-black shoes from anthem
-denim highwaist jumpsuit skirt from H&M
-belt was free from a purchased dress
-red suede flats from a store @ downtown LA
-black zara oversized bag

Comments (23)

BusyBeingHappy
BusyBeingHappy on September 02
i have this shirt in gray! love it!
denisedenies
denisedenies on July 31
i like your shoes!
FashionReady
FashionReady on June 06
both those denim pieces look fabulous with that lovely striped shirt!!! i really love that jumpsuit skirt!! :)
kooffy7
kooffy7 on June 07
oh thanks darling.. :)
suleica
suleica on June 02
wah!!chictopian na me.nu ba yan starting plang me kapa kapa pa..ahahaha
kooffy7
kooffy7 on June 07
haha.. im soo happy for you!
KristaniA
KristaniA on May 31
i so love the skirt jumpsuit combo! you definitely have the bod to pull it off, im soooo jealous!!!! somewhat nautical too,no? :)
kooffy7
kooffy7 on June 07
awww babe u are soo sweet! thank you soo much! :D
vianacoke
vianacoke on May 28
such a cute shirt. i LOVE zara
kooffy7
kooffy7 on June 07
i knooww.. zara is our bestfriend.. :)
mila
mila on May 28
oh i love the striped shirt
kooffy7
kooffy7 on June 07
thanks.. :)
cata_c
cata_c on May 27
love the shoes in the first photoes !
kooffy7
kooffy7 on June 07
thank you...
ajyums
ajyums on May 27
love the shirt with the high-waisted!
kooffy7
kooffy7 on June 07
really? thanks... im glad u liked it.. :)
jazzyhwang
jazzyhwang on May 26
love the ruffle details :) that shirt is so versatile!!!
kooffy7
kooffy7 on June 07
it is definitely.. thanks babe.. :)
YekkY
YekkY on May 26
I love i t! 1 piece with tons of different ensemble. Wardrobe Change 101! ;-P
kooffy7
kooffy7 on June 07
haha... change 101, i like!! thanks yekky... :D
sabfa
sabfa on May 26
what can I say? you look great!!!
kooffy7
kooffy7 on June 07
awww dear.. thank you! :D
libys11
libys11 on May 26
omg!!! im totally loving the long jumper dress!!!! :D
kooffy7
kooffy7 on June 07
hehe.. thanks hun! :)
nia
nia on May 26
love ur layered top. thats so unique! ;D
kooffy7
kooffy7 on June 07
unique it is.. thanks nia... :)
vero29
vero29 on May 26
love your outfits!!!
kooffy7
kooffy7 on June 07
oh thank you.. im really glad u loved it.. :D
pingkancbr
pingkancbr on May 26
♥ your ruffled shirt. Simple but make your style un-ordinary..
kooffy7
kooffy7 on June 07
wow.. that's something!! thanks babe.. muah! :)
gladys_c
gladys_c on May 26
i'm really inlove with your heels! :)
kooffy7
kooffy7 on June 07
hehe.. i know you'll love it... thanks gladys.. :)
amoedo
amoedo on May 26
oh, i love you in the fourth photo
kooffy7
kooffy7 on June 07
glad u did.. thank you! :)
fariana
fariana on May 26
I love your jumpsuit skirt I wanna go to H & M Hong Kong right now!
kooffy7
kooffy7 on June 07
aawww.. i hope u get ur own.. i got this like 2 years ago already tho... but thank you btw.. :)
supervillain
supervillain on May 26
Your top is soooooo adorable!
kooffy7
kooffy7 on June 07
thank you... :)
Bex99
Bex99 on May 26
great shirt!!!
kooffy7
kooffy7 on June 07
thanks!
Jasna
Jasna on May 26
Luv everything!!!= my chic vote xx
kooffy7
kooffy7 on June 07
yaay! thanks jasna.. :)
Nunuu
Nunuu on May 26
amazing top and shoes!
kooffy7
kooffy7 on June 07
thanks...
Continue_with_facebook
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
Continue_with_facebook
or login below
Username
Password